3
Komen
hadiah hari ibu dan hari jadi ibu

bulan mei bulan bahagia untuk mak aku
sebab ada hari ibu dan hari jadi beliau sekali
satu bulan, dapat dua hadiah
tapi kadang-kadang kitorang bagi satu hadiah untuk 2 majlis ni
tahun lepas lagi best
satu hadiah tapi dua kek
untungkan mak aku
hehe



tapi tahun ni
aku kena sediakan tiga hadiah
sebab aku ada dua emak dah sekarang
mak mertua!!hehe


jadinya aku duk pikir2 nak bagi apa kat mak-mak aku ni
kemungkinan besar aku nak bagi mak aku
pakej memanjakan diri di spa
ni dapat idea dari aznil radio era pagi tadi
mak aku kan penat2 keje urus rumah tangga kat kampong tu
kalau bagi hadiah ni
mesti dia suka kan



kalau mak mertua pulak
aiyoo ni yang aku tak pandai
sebab baru jadi menantu tak tau lagi ape mak mertua aku suka
kena la open table dengan encek suami kalau gini
korang ada idea yang bernas tak?
aku kalau bab-bab hadiah ni kadang-kadang memang blur sikit
hehe


MEH LA TOLONG BAGI IDEA KAT AKU YE :)



3 surat cinta wangi:

*luv Syahnia* said... [Reply to comment]

salam pkenalan sis,

tak sbr cik ain nak jumpa makkk
kat kg.. ;)

NurWaney said... [Reply to comment]

mak mentua akak tu umurnya berapa? bg la handbag ke.. wani kalau yg muda2 tau la jugak nk bg hadiah, kalau yg berumur sket, wani blurr dah.. huhu...

YaNa YassiN said... [Reply to comment]

sama lah, akk pun bg pakej SPA, from MILKADEAL,.. Murah giler pakej rm850 jadi rm45 jaaa